perjantai 9. elokuuta 2013

Next Level

No nii, eiköhän tässä olla taas surkuteltu, jatketaan treenejä. Väliin on ihan hyvä pöläyttää ajatuksia ja torstaina tajusinkin mikä taas mätti tiistain treeneissä. Nyt varmaan jo muistan asian mistä mulle on huomautettu monta kertaa, ne kädet vaikka taskuun, ronia ohjataan hartialinjalla. Yuotubea olen kuluttanut taas ja katsellut videoita, nyt tiedän kenen tyyliin haluan kehittää ohjaustani. Ei enempää eikä vähempää kuin Jaakon. Hänen liikkeeseen on jopa mahkuja ja tykkään kun hänen koiransa irtoaa hyvin esteille ja ne pystytään merkkaamaan. Mun on ihan turha yrittää mitään Leinosen ballerina suorituksia, juoksee takaperin kovempaa kuin minä etuperin.

Mutta nyt hypätään seuraavalle tasolle ja aloitetaan hiomaan sitä omaa tyyliä. Mulla on huippu koira joka menee ihan pilalle jos jatkan samaa laiskottelua. Nyt niskasta kiinni ja kentälle. Hoidetaan viikon päästä kisat kunnialla kotiin, tavoitellen niitä nollia mutta sitten vetäydytään treenaamaan lisää tätä lajia. Talvella nyt saatetaan kisata vähän kokemuksen vuoksi mutta seuraavat tavoitteet laitetaan kevääseen 2014.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti